| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Gaduh dengan adik gara-gara ayam (hahahaha)
Wednesday, June 10, 2009 | 5:08 PM | 0 Talking ♥
Tengah hari tadi... mama masak ayam masak kampung.. sedap tau... huhuhu.. rugi kalau tak makan.. jadi aku pun makanlah ayam tu.. tiba-tiba adik kata "janganlah ambil ayam banyak sangat, tahulah kakak tu kuat makan" tergamam aku bila adik cakap macam tu.. macam kita ni kejam sangat nak habiskan semua ayam tu...

dia tanyalah kakak makan berapa ketul ayam tu.. so aku senyap jer... dia mula nak cari gaduh dengan ku... dengan berkata kakak janglah ambil lebih.. aku dah tak tahan aku terus cakap suka hatilah.. nak makan banyak ke sikit.. kau susah apa.. kitaorang terus bergaduh.. gara-gara ayam tu.. huhuhuhuhuhuhu.. sampai sekarang aku dengan dia tak bercakap sepatah haram pun.... huhuhuhu.. gara-gara ayam kampung yang sedap tu pun boleh gaduhkan.. pelik betul.. hahahahaha... =D

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan