| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
hari ni... BEST!!!! semalam lagi BEST!!!!!!!!
Thursday, June 11, 2009 | 10:45 PM | 0 Talking ♥
seperti biasa... Assalamualikum w.b.t pembuka bicara...
huhuhu.. penat sungguh hari ni... hari ni ayah ajk pergi rumah makcik ku.. ada makan2 kat sana (tulah yang paling aku suka..) hahaha... dekat rumah mak cik ada kolam renang.. aku apa agi... 1 2 3 terjun lah... syok gila.. dah lama tak jadi badak berendam.. hehehe.. lama juga mandi tu.. kalau boleh tak nak balik jer.. tapi nanti resdong datang.. tu yang tak best.. hmmm.. lepas mandi je.. apa lagi.. makan lah kan.. biasalah bila dah berenang kita akan terasa laparnya.. hmm... best sangat hari ni.. dapat juga menghilangkan kebosanan yang melanda beberapa hari lalu.. dan kesedihan yang melampau.. huhuhuhu.. hmmm... okaylah.. mama dah mengamuk tengok aku asyik online jer.. ok lah bye bye... GUD NITE.. nak tito.... huhuhu... (senyum)

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan