| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
SaYa SaYaNg AwAk???
Thursday, June 4, 2009 | 11:29 AM | 0 Talking ♥
bila mula-mula bercinta.. awak.. saya sayang awak... tiap-tiap hari nak jumpa.. alasan ye.. saya rindulah dekat awak.. duduk bawah pkok jambu.. berdua-duan.. pegang tangan.. huhuhu.. best yer... lepas tiga bulan.. "awak ada orang lain kan" jawab perempuan itu.. " mana ada".. hmmm.. lepas tu gaduh.. dah bosan sesama sendiri.. pelikkan.. lepas tu dalam dilema lah.. menangis tak terhenti-hentilah... sampai keluar air mata darah sekali.. hmm.. ini lah yang selalu terjadi dalam kalangan kawan-kawan saya.. bukannya ye nak kutuk tapi pelik... benda macam ni pun nak menangis.. zaman remaja ni.. kita tak seharusnya terlalu melayan perasaan.. macam orang mabuk bercinta.. masa kita masih panjang lagi.. seharusnya belajar adalah penting untuk kita.. bercinta di zaman sekolah tidak membawa erti apa-apa bagi diri sendiri.. tetapi memakan diri sendiri.. samapi sanggup berhabis duit nak top up.. tiap-tiap malam asyik bergayut.. sampai kerja sekolah pun tak siap.. bercinta ni bukaknya membawa masa depan yang cerah selalunya.. waktu zaman remaja ni.. kita harus semangat nak berjaya suatu hari nanti.. ingatlah mak ayah kita.. kasihanilah meraka seadanya...... PMR dulu lepas tu SPM.. lepas tu Universiti.. lepas tu bekerja.. baru lah bercinta.. okay kawan-kawan..

argh.. penat.. k.. bye.. tatata... assalamualaikum..



Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan