| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Aktiviti ceramah hari ni memang best.......
Thursday, November 5, 2009 | 6:32 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia..
Hari ni... aktiviti di sekolah tidaklah sebosan yang lepas..
seronok sangat.. sebab dapat banyak pengetahuan kali ni.. ceramah hari ni bertajuk
tentang alam sekitar.. mula syasyi terfikir malasnya nak datang sekolah..
sebab pasal alam sekitar je...
hmmm.. sekali.. tiba-tiba je syasyi nak pergi sekolah..
yelah nak buat apa dekat rumah.. dah lah tak de sesiapa pun...
bosan jugak kan... jadi melangkah lah juga syasyi dekat SMKBTS tu...
banyak gile.. info yang syasyi dapat.. tapi nanti syasyi post entri lain... bgi info tentang
alam sekitar ni... nak buat sekarang tak sempat.. sebab banyak lagi kerja yang kena
buat.. nanti bila syasyi free.. syasyi post entri tentang alam sekitar ye...
tapi.. syasyi nak nasihat kan satu perkara... kita kenalah jaga alam sekitar...
alam ini penuh dengan ciptaan tuhan.. kita sepatutnya menghargai
alam sekitar ni... semua ciptaan tuhan ni ada fungsi masing-masing..
hargailah alam sekitar... untuk kehidupannya.. selesa untuk masa akan
datang... :)
-Salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan