| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Handphone aku............ arghhhhhh...
Thursday, November 12, 2009 | 4:32 PM | 2 Talking ♥
Salam satu Malaysia...
hari ni hari yang bahagia dan hari yang paling teruk...
hari ni aktiviti dekat sekolah ialah pergi lawatan ke Planetrium dan Muzium Negara...
Maaf lah syasyi x dapat letak gambar.. sebab... cabel camera hilang!!!!!!!!!!..
Best gile.. jalan2 ngan member kan..
hehehe..
ini peristiwa manis... kali ni pula peristiwa paling pahit yang
pernah syasyi hadapi....
syasyi nak ketandas sebab tak tahan giler...
sekali.... phone syasyi TERjatuh dari poket syasyi...
arghhh... termasuk lubang jamban pula tu...
huhuhuhuhuhu.. nasib baik belum melepas lagi...
apa lagi terpaksa lah ambil....
huhuhuhu... tergetar2 phone tu...
huhuhuhu.. sayang giler kat phone tu..
dah lah banyak kenangan dgn phone tu..
tiba2 pula jadi macam ni...
inilah dugaan kan...... beratnya dugaan yang syasyi hadapi..
tapi setiap sesuatu yang terjadi pasti ada hikmahnya..
reda jelah.......... okay lah.. sampai sini sahaja untuk hari ni...
k.. tatata.......

-Salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan