| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Penuh dengan ceramah form 4..
Tuesday, November 3, 2009 | 6:39 PM | 1 Talking ♥
Salam satu Malaysia...
Hari ni... hari yang paling pening... seperti yang pernah dikatakan..
lepas PMR ni macam-macam aktiviti...
Hari ni... penuh dengan ceramah form 4..
Cikgu-cikgu SMKBTS telah memberi banyak penerangan untuk tahun depan..
Naik pening juga.. sebab tak tahu nak pilih aliran apa...
tapi untuk cita-cita syasyi.. syasyi patut ambil sains tulen..
tapi.. syasyi terfikir juga.. kalau keputusan PMR syasyi tak kena dengan syarat
kelayakkan untuk masuk ke kelas tu... hmmmmm.. syasyi tak tahu nak masuk
kelas mana... hmmmm... pening.... pening...
kalau nak diikut kan hati.. semua kelas jelah syasyi masuk..
hahhahaha.. dah pening sangat..
tak tahu nak cakap apa..
okay lah... sampai sini sahaja syasyi beleter..
tatata semua... harap.. kelas impian syasyi tu..
dapat syasyi berpijak di kelas tu..
:)
BERUSAHA UNTUK MEREALISASIKAN IMPIAN YANG DAH LAMA
DINANTIKAN... CAYOK SYASYI..
-salam sayang syasyi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan