| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Selamat Hari Jadi Izzati,Tikah dan Nurul...
Friday, November 6, 2009 | 8:14 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia
Bulan ni hari yang sangat bahagia bagi Izzati, Tikah dan Nurul..
"Selamat Hari Jadi ku Ucapakan...
semoga hidup mu diberkati yang esa...
panjang umur dan murah rezeki..."
hehehe.. dah tua diaaorang ni...
seronok kan bila tiba hari jadi kita...
makin lama makin tua.. bukan makin muda..
azam kan lah diri untuk jadi yang terbaik
dan berfikiran mantang..
saya ni pun cuba nak jadi matang.. tapi still macam budak-budak..
macam mana kan nak mematang kan otak.. boleh bagi pendapat tak???
-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan