| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Taniah Rahman.....
Monday, November 2, 2009 | 8:27 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia...
Hari ni.. seperti biasa lah.. dekat sekolah tu..
dah habis PMR macam2 aktiviti yang diadakan..
Jadi hari ni.. cikgu sekolah syasyi buat pertandingan roket air lagi...
wah.. keluar bajet lagi..
habis duit aku.. RM2.50..
huhuhuhuhu.. boleh belitop up tu.. top up RM3.. huhuhu..
pada hari pertandingan... dengan gayanya berjalan seperti angkasawan
Malaysia kedua...
nak pam dulu... tiba-tiba...
roket group syasyi terlepas...
terkejut kitaorang.. tak tekan apa-apa pun..
roket tu boleh berlepas meninggalkan angkasawan2nya..
nak menangis syasyi masa tu.. tapi
nasib baik lah cikgu bagi peluang lagi satu..
buat balik... tak jadi syasyi menangis..
so kali kedua.. roket tu.. jauh lah juga pergi...
boleh tahan lah.. bersyukur pada yang esa...
:)
Pemenang.. wakil dari kelas kami ialah Rahman..
so.. TAHNIAH RAHMAN...
walaupun no 2..
adalah juga wakil kelas Bestari naik pentas....
:)
Cayok BESTARIANZ... -PEACE-
-salam sayang: syasyi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan