| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
wah.. Hari jumaat yang memilukan.. hari sabtu yang mengembirakan
Sunday, November 15, 2009 | 6:52 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia...
Hari jumaat hari tu hari yang terakhir syasyi menjejak ke sekolah..
sedih rasanya nak tinggalkan kawan2.. sebab tahun depan ramai yang pindah..
ada yang masuk MRSM lah.. masuk SBP lah.. masuk sekolah teknik lah..
huhhuhuhuhu.. sedih rasanya... macam nak berumur15 tahun selamanya je...
syasyi rasa sedih sangat... bila part nak habis sekolah.. macam tak nak balik rumah je..
tapi apa kan daya.. mak dah panggil dari jauh suruh balik ke rumah.. rindunya nanti dekat diaorang
sahabat yang sudi berkawan dengan syasyi seikhlasnya.. terima kasih.. terima kasih sangat..
rasa gembira bila mereka sudi bersahabat dengan kita kan...
SELAMAT TINGGAL 3 BESTARI... SELAMAT DATANG FORM 4...
Jadi ini cerita hari jumaat.. kali ni syasyi nak bercerita tentang hari sabtu pula..
handphone syasyi boleh hidup... yahoooooo... mak syasyi punya idea lah ni... kalau
dah kena air
tu masuk dalam beras.... kurung handphone 2 selama 2 hari...
syukur sangat.. handphone kesayangan tu hidup balik...
hehehe... so itu sajalah cerita yang memilukan dan mengembirakan...
-salam sayang syasyi-



aku sayang kamu semua.. sentiasa
ku ingati kamu di hati ini.... <33



Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan