| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
hmmmm... entah lah... tak tahu lah..
Saturday, December 26, 2009 | 6:04 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia...
Hari ni aku ada jemputan anak buah kawan aku
cukur jambul.. aku tak dapt nak tengok
baby tu.. sebab aku duduk dekat bawah sibuk makan.. makan.. dan makan...
heheheh.. sedap pulak tu makananya.. aku nak masuk gambar makanan tu dalam
blog aku ni... tapi masalahnya.. camera aku tertinggal... http://www.emocutez.com
pelupa betul aku kali ni... rugi gile tak dapat tangkap gambar..
waaaaaaaa.......http://www.emocutez.com
anyway... aku join giler lah.. dekat majlis tu...
dapat sembang dengan kawan2 pasal nak keluar..
jalan-jalan.. diaorang cakap nak pergi TS.. tapi TS tak de kedai buku
yang jual buku rujukan..
hmmmm.. jadi perkara ni masih dalam perbincangan...
aku harap diaorang cadang nak pergi MINES... seronok gak pergi MINES..
sebab dah banyak benda kat sana..
tak macam dulu... membosankan...
tapi entah lah.. agak ye.. tak jadi kot.... http://www.emocutez.comaku malas nak masuk campur..
nanti jadi lain pulak karang...
aku dah lah jenis panas baran... tapi tak kesah.. lah..
aku ikut je diorang gi mana... asalkan aku bahagia...http://www.emocutez.comhehehehe...
KITA ENJOY... hehehehe..
so sampai sini sajalah aku membebel entah apa.. aku pun tak tahu..
huhuhuhu.... k.. bye.....http://www.emocutez.com
wasalam....

-salam sayang sya_syi-






Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan