| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
huhuhuhuhu.. keputusan yang tak dijangka akan dapat...
Thursday, December 24, 2009 | 10:38 PM | 2 Talking ♥
Salam satu Malaysia...
aku tidak menjangka perkara ini berlaku...
huhuhu... aku bersyukur sangat sebab aku mendapt keputusan yang agak cermelang bagi ku..
bagi aku kurang2 pun 2 A je.. maximum yang mungkin aku boleh dapat pun maybe 5 A..
debaran mula rasa.. aku dah pergi ke meja cikgu cikgu suruh tanda tangan..
dekat nama aku..
cikgu suruh aku mencari keputusan lisan aku..
aku terdengar ucapan cikgu.. tahniah.. kamu dapat 6A... aku
terus terhenti mencari..pandang muka cikgu.. dengan mulut yang ternganga agak luas..http://www.emocutez.com
aku meraung.. menjerit.. macam tak percaya.. aku betul2 tak menjangka aku
boleh dapat sebanyak tu.. sebab.. percubaan aku pun sekadar..
2 A je... http://www.emocutez.com dan yang paling aku terkejut..
Bahasa Inggeris aku boleh dapat B.. aku sangka kan.. dapat C atau D..
huhuhu.. syukur sangat... tak sangka... tak rugi tukar cermin mata beribu kali..
hehehehe...http://www.emocutez.com
tahun depan aku akan berusaha untuk SPM pula.. kena berusah betul2...
cayok cayok!!!!! http://www.emocutez.com
k lah.. mata aku.. dah mula mengatok.. nak tito lah... hari ni... boleh lah..
tito dengan lena... http://www.emocutez.com sebab aku dah dapat tahu..
keputusan PMR aku..http://www.emocutez.com huhuhu.. k.. tatata.. gud nite...

-salam sayang dari sya_syi-


Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan