| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Salam Awal Muharram....
Thursday, December 17, 2009 | 8:05 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia..
1 Muharram sudah tiba.. moga di tahun baru ini..
hidup kita dilindungi oleh Allah.. dengan limpah rahmatnya..
perkara yang berlalu biar lah menjadi pengajaran bagi kita..
perkara yang salah pada dahulu.. mengajar kita untuk tidak mengulangi salah yang sama..
mantangkanlah diri di tahun baru ini.. dan tanam azam untuk
jadi lebih baik... aku mula sedar sejak ayah aku.. menasihati aku..
aku masih macam budak-budak yang tak matang.. aku selalu buat salah yang sama..
kini aku berazam untuk jadi lebih baik..
24.12.2009 juga adalah tarikh keramat.. menentukan dimana aku perlu tuju..
harap aku mendapat keputusan yang lulus.. aku tak
terfikir untuk mendapat keputusan yang cermelang.. sebab bahasa inggeris
aku terlalu lemah.. lulus pun cukuplah.. aku kena redha atas apa pun yang berlaku..

-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan