| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
hmmm.. penatnya.. baru balik sekolah ni..
Tuesday, January 26, 2010 | 2:20 PM | 2 Talking ♥
salam satu Malaysia..
hmmm... penatnya pergi sekolah..tapi minggu ni berkurangan sikit kerja sekolah ku...
ahhhh.. lega otak aku.. tapi kadang2 tu tension gak tapi... sekarang aku dah dapat hendel otak aku yang tension ni..http://www.emocutez.com hmmm.. aku fikirkan dah masuk form 4 ni.. kurang sikit beban nak belajar.. tapi tekaan aku salah.. lagi teruk dari form 3 adalah.. macam tahun ni pulak nak ambil SPM..http://www.emocutez.com aku ingat boleh lah aku enjoy tahun ni...http://www.emocutez.com sokay lah.. ni lah cabaran nak berjaya kan... tabahkan hati.. kuatkan iman.. untuk meneruskan kehidupan ini.. untuk mencari mati yang sempurna imannya..http://www.emocutez.com

wahsalam..
http://www.emocutez.com
-Salam sayang dari sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan