| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
wau.. lama gak aku tak update..
Monday, January 18, 2010 | 8:06 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia..
arghhhh.. aku dah malas sekarang ni nak update blog..
yelah dah naik sekolah katakan... malas nak menaiplah..
hmmm.. sekolah pada tahun ni.. penat sangat.. pening sangat dah tension sangat..
sebab.. cara pembelajarannya lain sangat.. kena cepat pick up.. kalau lambat alamatnya.. aku akan blur.. berada di dalam kelas tu.. dah lah saingan terlalu tinggi.. semua budak-budak dalam kelas tu otak diaorang cepat tangkap lah.. hmmm.. x pe.. aku yang terima cabaran ni.. aku kena buat betul2 untuk berjaya.. suatu hari nanti.. untuk menjadi insan yang cermelang.. bukan hanya di dunia..
di akhirat juga aku ingin cermelang.. amin..
wahsalam...
-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan