| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
aku tidak dapat SBP take two....... huhuhuhu...
Sunday, February 28, 2010 | 10:30 AM | 2 Talking ♥
Salam satu Malaysia,
sedih rasnya.. jiwa ku pecah.. huhuhu... macam nak jerit satu dunia ni...
rasa mcm patah semangat je nak belajar.. tapi aku kena redha atas apa yg dah berlaku..
semua ni pasti ada hikmahnya... hmmmm.. tak pelah........ sabar jelah...
aku kena usaha lagi kalau nak berjayakan... hmmm.. hey.. thanks k.. sape yg follow me... sowy
gak sebab dah lama tak update blog... tak lah bz mana.. cuma malas nak buka je..
bila buka dia hang.. bila buka dia hang.. hmmmm..
kadang2 macam nak campak je komp ni... buat aku darah tinggi je..
huhuhu.. sowy my follower.. yang belum saya follow tu nanti saya follow k..
(==" apa yg aku tulis ya.. macam pelik bunyi ya... hahahahah..)
k bye... wasalam...
-salam sayang sya_syi-



Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan