| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
semalam......................
Thursday, April 22, 2010 | 7:59 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia..
fuh.... minggu ni macam tak pergi sekolah je..
sebab... ada pertandingan catur... :) itu yang aku suka..
sebab byk mata pelajaran kena skip.. hehehehe.. semalam.. final pertandingan catur..
so aku nak ucapkan tahniah kepada rakan aq.. farah roslend namanya...
pandai tau dia susun strategi.. dasyat tu.. walaupun dia top 10 lah.. aq tabik gila lah..
dia dapat lawan ngan budak2 cina.. kecil2 cili padi.. :) tahniah..

x macam aq.. x reti main langsung.. pandai sentuh je.. hehehe..

dan peristiwa yang memalukan bgi aq lah...
hmmm... semalam ada birthday party and orientasi pustakawan percubaan..
aq terlibat... dalam semua ni.. seronok sebab dpt byk makan mee goreng byk2..
hehehe..
yang x seronok nya.. aq kan pengawas percubaan tu.. so cikgu suruh berucap
kat depan... suruh perkenalkan diri..
aq dah lah gelabah... dan gemuruh..
kalau cakap... tergagap-gagap..
malu tul aq...
huhuhuhu....
aq harap aq dapat jadi pustakawan tu...
sebab nak kumpul markah... untuk koko..
senang masuk u kan... hehehe..
x sabar lah nak lepas SPM.. :)
hmmmm..

-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan