| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
puasa fb??? oh no...
Sunday, October 17, 2010 | 3:29 PM | 0 Talking ♥
Assalamualaikum..
ohhh.. susahnya.. cerita ni yang ingin aku sampaikan ni... http://www.emocutez.com
PUASA FB??? ohh noooo...
susahnya aku nak tinggalkan laman sosial tu..
aku tak tahu kenapa...
aku nak puasa pun.. sebab nak exam.. x best kan kalau masa kita banyak kat Fb je..
aku nak cuba lawan ketagih ni.. tapi.. bertapa payahnya untuk aku meninggalkannya.. argghhh..
syasyi... cayok!!!! please.. tuk 2 minggu je!!! http://www.emocutez.com aku kena nekad..
puasa Fb ni.. untuk masa depan aku..
aku harap aku boleh melakukannya.. kalau aku x dapat nak meanahannya..
maknanya.. aku memang gila FB... http://www.emocutez.com huhuhuhu...

selamat tinggal Fb ku.. selama 2 minggu ni.. i luv you FB!!!!http://www.emocutez.com

-salam sayang sya_syi-



Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan