| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Salam aidil adha.. :)
Thursday, November 18, 2010 | 2:03 PM | 0 Talking ♥
salam :)

semalam.. seperti yang semua tahu.. umat Islam.. menyambut kedatangan..
Hari Raya Aidil Adha..
aku tak balik kampung pun..
cuma beraya di rumah pak cik di Shah Alam..
meriah lah juga rasanya..
^__^
semalam.. paling banyak aku makan.. smpai naik 2 kg.. gila kan..
huhuhuhuh..
so kalau dah berkumpul ni.. ramailah..
sepupu.. yang aku jumpa..
yang paling aku sayang..
ialah.. zulaikha...

chubby2 gitu.. aku suka dia.. sebab.. bila peluk... wah! kalah bantal tau..
dia tak kuat menangis.. so senang jaga.. klu mak dia bz..
yang kedua ni.. agak manja dgn mak dia..
tpi dia ni comel sungguh namanya.. syuhada..

dia ni.. memag kiutttt.. sgt.. tpi.. x boleh lepas dgn mak dia.. :D
hihihihi.. syu memang manja dgn mak dia...
^_^

aidil adha thun ni.. paling byk aku mkn.. :)
so.. kenalah byk2 buat senaman.. lgi pun.. aku memang kena kuruskan..
badan aku ni.. sebab nk sihat!
yeah.. cayok..
anyway.. kepada blogger.. selamat hari raya aidil adha.. ^_^





Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan