| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
2 minggu lagi.. perjuangan !
Tuesday, December 21, 2010 | 5:50 PM | 2 Talking ♥
Salam..
2 minggu lagi.. umur aku akan... berubah.. menjadi 17 thun..
hurm.. terasa.. argh.. hidup.. harus diteruskan..
walaupun di depan aku dipenuhi duri yang tajam..
aku harus tempuh dengan hati yang tenang.. penuh dengan perasaan jihad yang kuat..
Ya Allah.. hati rasa debar.. bagaikan.. tak bersedia apa yang akan aku
hadapi selepas ni.. :(
ouh hati tabahlah kau.. setabah-tabahnya..
hadapilah.. dengan jiwa yang kuat...
usaha, tawakal... redha... damai lah kau hati..
damailah..
kejayaan.. ada.. di hadapan..
jika engkau.. terus bangkit.. dengan hati yang kuat.. sekuat2nya.. !!!
to my neighbour.. atikah & fizah... klu aq ada wat salah maafkan lah aku.. aku hanya insan biasa.. tak lepas dri kesilapan.. jom sama2 berjuang.. untuk mengapai bintang yang cerah.. di hadapan kita ni.. walaupun.. perjalanan yang kita lalui menyakitkan.. semoga korang berjaya.. juga.. ^^ thanks be my ferns.. i love you.. :)


Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan