| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
dadadada~~~~
Friday, December 31, 2010 | 12:04 PM | 0 Talking ♥
Salam...
Apabila 2010 telah pergi..
datanglah 2011..
apabila datangnya 2011...
jejaklah kaki aku ke sekolah..
yang berpagar SMK BTS..
(pabila syaza mula merepek..)

huhuhu... arghhhh... kejapnya cuti!!!!!!!
rasa macam baru berapa saat aku dapat cuti ni..
3.1.2011
tarikh yang paling aku tak suka..
macam nak stopkan masa pada 2.1.2011 jew..
huhuhuhu..
17 tahun..
umur aku akan datang!
apabila 17 datang...
mestilah SPM pun muncul!!!
perkataan paling aku tak suka.. SPM!!!!!!
ohh no.. neyhe...
tidak....
SPM jew muncul..
FB, Blog semua akan diletupkan..
(pergh ganas ayat.. )
:(
sedih..
sedih..
sedihhhhhhhhh..
bila FB and Blog diletupkan..
jatuh cinta aku akan beralih kepada buku..
huhuhuhu..
bukan buku novel..
tapi buku teks sekolah..
alahai..
tak pe2..
tinggal satu tahun jew ni..aku kat sekolah..
lepas tu.. aku akan..
say: GOOD BYE SCHOOL...
(hahahahaha gelak macam apa2 tah)
jadi kenalah usaha betul2..
walaupun.. deyutan nadi aku akan semakin laju
belari...
kenangan lalu..
mengajar kenangan akan datang..
jadilah.. pengajaran..
pada.. masa yang lalu....
i love 2010~~~~....
tatatatatatatata~~~~
(kepada blogger2 sekalian.. aku nak mintak maaf.. kalau ada terkasar bahasa ke..
terguriskan hati ke..
aku mintak maaf sangat...
May Allah Bless Us... :))

-salam sayang sya_syi-




Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan