| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
memory.. susah untuk kita biarkan...
Friday, December 24, 2010 | 12:25 PM | 0 Talking ♥
Salam...
selamat jalan sahabat2 ku...
perjuangan korang harus diteruskan..
aku nak smpaikan pesanan.. ini.. untuk
korang ingt slmanya..
pesanan ini tuk diri korng.. dan juga diri ku ni..
1.Belajar elok2.. agar capai cita-cita..
2.cayok2 tuk SPM k..
3. Jangan melawan ckp mak n ayah..
4. Dengar cakap cikgu..
5. Jangan tangguhkan kerja.. amalan syaitan.. :)
6. Jangan tinggal solat..
7. Jangan pernah lupakan aku.. :(
8. Jangan pernah biarkan memory kita bersama hilang.. :(
9. Aku sayang korang..

aku bukan nak tunjuk bagus.. tpi.. ni pesanan bersama.. untuk korang.. untuk aku juga.. pesanan ikhlas sebagai sahabat.. aku tujukan khas tuk kawan-kawan yang
dah nak balik asrama.. and pindah sekolah..
musim cuti ni langsung kita tak bertemukan..
so.. lepas SPM.. aku harap kta bertemu semula..
perpisahan.. pertemuan.. ketentuan Ilahi...
kepada sahabat.. yang masih di sisi..
mari sama2.. berjuang.. untuk berjaya di dunia dan akhirat..
aku sayang korang semua..
semoga.. persahabatan kita.. kekal.. dan membawa
ke syurga Firdaus.. Insya Allah..
maafkan aku.. dah nak masuk 2011 ni.. so.. aku nak.. 0-0 ngan korang
semua.. :)

-salam sayang sya _syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan