| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Tag... from syu~~~
Tuesday, December 14, 2010 | 6:44 PM | 0 Talking ♥
salam..
sebenarnya.. dah lama dapat tag ni.. cuma malas nak fikir apa yang aku nak
tulis hihihi.. so.. tagnya kena.. tulis 25 perkara tentang diri...

*nama saya syaza wadhihah
*nama panggilan sya_syi
*tarikh lahir 20/8/94
*saya lahir di hospital tawakal islam
*sekolah di SMKBTS
*peminat sushi
*saya sayang family saya
*minat cerita korea, jepun...
*suka detective conan..
*saya budak kadang2 blur
*suka makan
*suka senyum..
*saya suka cartoon anime apa2 jew.. janji anime
*suka dengar lagu K pop.. sejak.. adik sendiri kenalkan benda ni..
*saya sayang semua bekas 3 bestari.. kecuali... (rahsia)
*saya budak montel
*tiba-tiba minat warna pink...
*saya single jew.. tak minat couple2 ni
*suka online facebook.. ^__^
*suka main Fashion world..
*cepat mulut lepas kadang2..
*suka benda-benda yang cute
*saya peminat TV KBSW
*saya suka FT island
*saya suka cermin mata saya...
*i love Allah forever


Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan