| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Azam 2011 aku~~~
Saturday, January 1, 2011 | 10:33 PM | 0 Talking ♥
Salam...
..^^..
selalunya.. azam utama orang lain..
mestilah.. nak berjaya dalam pelajaran atau..
nak jadi lebih rajin..dari sebelum ni..
tapi cik syaza sowang ni...
azam dia.. tiba2 tersasar dari pelajaran..
azam cik syaza ni..
ialah...
jeng2..
.
.
.
.
.
.
.
syaza nak KURUS!!!!
hihihihihi...
nak jadi lebih sihat..
nak ada tubuh badan yang ringan di bawah..
jadi.. kali ni.. syaza betul-betul ikhtiar...
nak kurus...
rasa.. tak tahan bila orang ejek kita gemuk..
tahulah..
diorang jeles tgk
badan aku yang sedap2
peluk ni..
:P
jadi.. aku nak buktikan..
yang aku pun boleh kurus..
boleh sihat...
jadi..
nak pesan pada diri..
JANGAN HANGAT-HANGAT TAHI AYAM..
nanti menyesal pula..
azam tahun ni tak tercapai...
moga azam aku ni..
dapat ditunaikan..
insya Allah..
p/s: selain kurus...
syaza nak berjaya juga.. dalam SPM..
insya Allah..
dapat keputusan..
yang aku ingin kan..
:)

-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan