| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
cinta cahaya KLCC
Saturday, February 19, 2011 | 8:57 PM | 2 Talking ♥
Assalamualaikum.. ^_^

tiap saat.. tiap detik..
aku menunggu kamu...

masih kah kau ingt...
cara kita berkenalan...
di terangi cahaya dari KLCC
yang indah itu...

ya.. aku mula bersahabat dgn mu..
bila kau perlu pertolongan..
aku pasti hadir membantu mu..
tiap kali kau menangis..
aku sentiasa di sisi mu..
tiap kali kau jatuh..
aku pasti bersama mu..

tapi aku tahu...
aku hanya lah sahabat mu..
sejak kau mengatakan pada ku..
kau cintakan gadis itu..
hati ku.. perasaan ku..
bagai kaca hempap ke batu...

walau itu yg dibicara oleh mu..
aku sentiasa bersama mu...
walau hati ku pecah..
aku sentiasa bersamamu..
walau cemburu ku melambung..
aku tetap sentiasa bersamamu...

Kini...
cahaya KLCC itu...
menjadi memori di hati ku...
saat indah itu...
tak pernah hilang dri kotak ingatan ku...

dengarlah...
hati ku menjerit..
AKU SEBENARNYA CINTA PADAMU..
dengarlah..
hati ku berteriak...
AKU SAYANG PADAMU..
tapi..
sayang.. kau tidak mendengarnya...

cintaku..
biarlah aku simpan...
biarlah.. ia menjadi kenangan ku..
walau kau tidak pernah mengetahuinya..
biarlah.. ia cantik... disimpan...
di hatiku.........
dan... cahaya KLCC itu..
menjadi saksi...
pertemuan aku dan kamu....


P/s: jiwang hari ni.. :) hihihi.. ^_^

-salam sayang sya_syi-


Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan