| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
dan aku pasti itu miliku...
Saturday, February 26, 2011 | 3:18 PM | 2 Talking ♥
aku hanyalah wanita biasa
yang aku ada ialah sabar dan kekuatan

hidup ini bagaikan sebuah roda..
kadang-kadang di atas
kadang-kadang di bawah
roda itu melalui semua tempat
tak kira air, tanah, paya
atau jalan yang dipenuhi duri...

ya.. itulah namanya kehidupan..
ada kebahagian...
ada sedih...
ada kekecewaan...
ada pasrah..

walaupun.. saat-saat menyakitkan itu tiba....
tapi aku hanya seorang wanita...
yang hanya ada kesabaran dan kekuatan

apabila saat-saat itu datang
aku hanya mampu sabar dan kuat..
aku tahu pengakhiran saat-saat itu..
pasti membahagiakan...

itu yang dijanjikan..
aku pasti ia miliku...
cinta itu miliku...
cinta yang paling sukar didapati...
cinta yang paling hakiki hingga aku mati..
cinta yang paling suci..
cinta yang paling agung...
itulah........
~~CINTA ILAHI~~



P/s: asyik kisah cinta kan... hihihi.. dah jiwang katakan.. ^__^


~salam sayang sya_syi~

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan