| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
okay.. fight2 tuk wakil sekolah.. ^^
Monday, February 14, 2011 | 3:16 PM | 0 Talking ♥
Assalamualaikum.
dan
Salam satu Malaysia......
sabtu... ni..ada pertandingan sajak peringkat negeri..
pergh aku agak ternganga luas.. bila cikgu cakap.. PERINGKAT NEGERI..
so.. the point is...
ada 4 orang cikgu pilih untuk audition untuk wakil sekolah..
so.. tdi.. cikgu dengar 3 orang mendeklamasikana sajak..
aku pun terlibat..
aku bacalah macam biasa.. dengan gayanya.. dgn apa2 jelah kan2..
bila aku dah habis.. ada giliran seorang budak kelas tawakal (actually tawakal ni kelas
aliran agama) aku agak terpukau dengan suara dia...
agak gerun untuk aku fight2 dgn dia ni..

Jadi... esok.. cikgu nak dengar lagi ktorang ni.. mendeklamasikan sajak ni..
aku tak lah yakin sgt boleh terpilih.. sebab.. agak tinggi..
level PERINGKAT NEGERI ni untuk aku..
sebab aku ni biasa2 je..
tapi cubalah usaha untuk aku sampai ke level tu...
cayok2 untuk fight2 dengan that girl tu~~~
doakan aku boleh buat insya Allah..
:)

p/s: comel pulak kucing ni.. hihihihi.. ^^

~salam sayang sya_syi~


Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan