| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Sakit yang tak terungkap
Monday, February 28, 2011 | 7:00 PM | 2 Talking ♥
assalamualaikum..


aku setia mencintaimu
aku setia bersamamu
aku setia menyanyangi mu
aku setia ada di hati mu

tapi...
kenapa setiaku dibuang begitu sahaja
adakah hina setiaku itu..
adakah aku tidak memberi secukupnya...
kenapa kebahagiaan kita diragut...
kenapa cinta kita sederas air mengalir...

tergamaknya kau membuat ku begini
setiaku kau lupa kan...
tergamaknya kau merobek hati ku..
setelah kau mencurinya...

sesungguhnya..
aku begitu kecewa padamu..
tapi....
sejujurnya aku masih cinta sama kamu..
walau serobek mana hati ku...
masih ada serpihan kasih sayang kepadamu..

aku hanya mampu berdoa
agar kau bahagia bersamanya..
moga..
kau kekal selamanya bersamanya
walau hakikatnya...
aku cinta kamu..
tapi..
sakit yang tidak terungkap itu...
masih berbekas di hati ku.



p/s: masih belajar untuk menggunakan perumpamaan.. hope enjoy.. :)
~salam sayang sya_syi~

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan