| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
wau.. byk cerita...
Thursday, February 10, 2011 | 7:09 PM | 0 Talking ♥
Salam satu Malaysia..
Assalamualaikum..
hey.. byk benda nak cerita ni..
harap korang sudi membaca...
first...
adik aku no tiga.. dapat asrama..
jadi bermakna.. kedua-dua adik aku masuk asrama..
wah.. tinggal sowang2 lah kat rumah ni!
sungguh lah.. sunyi rumah ini..
dah lah aku ni.. jenis tak banyak cakap.. tapi..
suka menulis..
hurmm..
first day adik tak de kat rumah.. memang kekok..
rasa macam.. wah..
mana semua orang...
hurm.. tapi merasa juga aku ni...
jadi anak tunggal.. hihihihi..
best kan 2...

yang kedua...hari ni.. trip pergi ke.. Pusat Sains Negara..
boleh tahan lah tempat dia..
besar lah juga..
banyak benda aku belajar kat sana..

cerita yang ketiga...
pabila aq baca keyataan ini..
14 haribulan.. 2.. tahun 2011...
telah ditetapkan.. oleh Kementrian Pelajaran Malaysia...
peperiksaan intervensi 1 tingkatan 5.. diadakan..

mulut ku.. terbuka agak luas.. mengalah kan ... singa menguap..
(wah bertapa besar tu -_-")
dah lah.. cuti raya cina. aq hanya sibuk siapkan kerja rumah..
bertapa terkejutnya aku.. membaca semua ini...
rasa macam... oh nooo...
habislah aku macam ni...
walaupun.. intervensi..
risau juga aku dibuatnya...
huhuhuhu..

so.. the conclusion is.. (ish2.. mcam experiment lah pulak :p)
semua yang berlaku.. rasa begitu pantas sekali..
macam.. pejam je mata.. benda lain keluar..
pejam je mata sekali lagi.. benda yang berbeza juga keluar...
so masa itu amatlah berharga..
aq kena.. pecut laju lagi.. mengalahkan kereta F1... aku punya dah jadi
F2 lah pulak.. pecut yang agak laju sgt2...
untuk mengejar..
apa yang aku tinggal..
Jadi... CAHIYOK2... syaza!
(banyak merepek sudah hihihi)
p/s: kepada blogger yang sebaya dengan ku.. semoga berjaya.. menjawab soalan intervensi yang akan datang.. insya Allah.. :)


~salam sayang sya_syi~





Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan