| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
-no title??
Saturday, March 19, 2011 | 9:12 PM | 6 Talking ♥
Assalamualaikum,


huhuhu no title.. sebab entah..
mungkin aku nak cerita macam2 kot~~..
first thing.. penat hari ni..
sebab.. aku jadi budak pemberi gula-gula pada budak-budak comel...
pada hari perkahwinan sepupu ku....
hihihi...
so agak penat melayan orang ni..
first time aku rasa macam ni..
sebab.. selalunya..aku pergi kenduri kahwin..
tahu makan je... huhuhuhu
biasalah tu... ni baru sepupu...
belum masa aku lagi...
mesti penat punya..
(-_-" mcm nak awal je.. :P hahaha SPM pun belum lepas..)

so cerita kedua..
aku jumpa sepupu poyo aku ni..
sebaya dengan aku... (arsyad namanya)
ialah.. kami selalu.. bersama.. (yeke?? bukan selalu gaduh hehehe)
tiba-tiba masa sembang.. kami (geng budak bujang)
mencabar dia.. pergi ngorat seorang cikaru.. (idea adik aku sebenarnya)
so apa lagi.. dia mula.. lah.. ngorat sorang cikaru tu...
cuma hanya dengan lambaian yang agak cute tu... (-_-)"
cikaru tu cair kot...
terus mintak nombor dia..
hahahaha...
alahai.. ada juga perempuan macam ni..
patutnya.. biarlah.. lelaki yang mintak...
huhuhu...
apa lagi.. sepupu aku tu.. bagi nombor.. yang dia tak berapa aktif tu..
dekat cikaru tu..
senyum lebar budak tu...
jadi.. memang sah sepupu aku ni... pencair wanita..
hanya dengan lambaian.. budak tu terpanah cinta..
manusia. manusia.. ish2..
(lawak tul)

pesanan buat sahabat perempuan yang ku sayangi..
jangan kamu semua.. senang-senang nak percaya lelaki..
dengan hanya sekali pandang...
buat dek je k..
maruah perlu dijaga..
^__^
jangan jadi macam cikaru ni k...
buat muka tembok minta nombor...
huhuhu...

-salam sayang sya_syi-


Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan