| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
berhabuk-berhabuk...... shuh... shuh...
Monday, June 27, 2011 | 2:16 PM | 0 Talking ♥
salam...
wah.. sungguh lama tak menulis dalam blog ni...
tak thu lah nak cerita apa lah..
sebab tgh sibuk dengan macam-macam perkara
so kena lah settelkan apa yang penting *tapi fb boleh bukak lak.. :P
lagipun tinggal berapa bulan lagi je lah nak SPM.. gementar gak lah..
sebab keluarga menaruh harapan tinngi..
hmmm.. delima seorang student memang mcm ni kan..
bila tgk markah dianostik memanglah.. tak boleh kata apa2..
rasa mcm gelapnya dunia ni..
hmm.. mungkin kena tingkat kan lagi usaha agaknya...
i will try lah.. klu dapt apa yang ditarget...
alhamdulillah..
kalau tak dpt.. hmmm pasrah sajelah..
ada hikmah disebalik apa yang berlaku.. :)
k lah tuje nak tulis.. saje tak mahu wat blog ni macam
tak berfungsi.. cuma mungkin tak banyak perkara yang nak dikongsi.. :)

-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan