| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
esok! hhmm jgn jdi seperti hri yg lps...
Wednesday, August 3, 2011 | 10:17 PM | 2 Talking ♥
assalamualaikum...
aku paling benci hari khamis.. :(
sejarah yg tak pernah aku buat kat orang lain pun..
terutama sekali manusia yang bergelar lelaki ni..
haish.. aku pun satu..
ego punya lah tinggi leh sound budak tu..
benda kecik je pun..
alahai.. salah aku gak cari gaduh ngan budak tu..
tengok sekarang apa jadi.. :( gaduh yg paling lama pernah aku rasakan.. :(
sampai terbawa mimpi lah.. dahsyat tul..
hmmm.. aku betul-betul benci dia.. sampai bila-bila..
tapi tak elok gak kan benci-benci ni..
sebab kawan-kawan selalu pesan.. bila benci lama-lama
jadi suka.. =_=" (aku sanggup mati lah klu terjatuh dgn dia.. erghhhh)
hmm... entah aku nak percaya ke tak statment ni.. hmm..
apa-apa jelah.. aku harap lps ni.. aku tak jiwa kacau lagi selps semua ya selesai..
Insya Allah.. :)

-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan