| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
kau fikir kau menang lah!!!!!!!!!!!!.. yelah tahniah lah.. :P
Thursday, August 4, 2011 | 6:38 PM | 0 Talking ♥

Assalamualaikum...
nak sambung cerita semalam..
apa yang jadi hari ni.. menambahkan kebencian aku terhadap dia...
terlalu dalam.. tertusuk ke hati..
memang.. haih.. jarang betul tengok orang macam ni!
api kemarahan aku bertambah membara sekarang ni..
aku tahu lah.. budi bahasa budaya kita..
meminta maaf antara satu sama lain.. bagus untuk diri masing-masingkan..
tapi cara dia!.....
erghhhh...
meanggap.. maaf aku adalah tanda KEKALAHAN! what the #$%#$% budak ni
selamba mempermainkan maaf org.. and aku benci senyuman sinis dia tu!
aku tak kisah lah.. dia dah maaf kan aku,, syukur atas ilahi..
tpi... apa yg dia text kan tu.. ergh
hhhhhhhhhhhh...
memang haish.. memang tak bgus betul..
mula-mula aku cool gak.. tpi bila dah baca text tu.. budak ni memang MELAMPAU!
huhuhuhu.. bertapa marahnya aku bila berada dalam train tadi.. smpai ckp..
"ko tgklah nti.. kan ku pegang ijazah medik suatu hari nti.. n bila kau sakit.. aku biarkan je.. "
huhuhu.. so evil.. dalm bulan2 puasa ni..
:D
hmm.. anyway.. bguslah.. aku dah minta maaf ngan dia..
kira utang aku dah selesai..
tpi.. perasaan benci aku tak kan pernah padam ngan dia..
sebab... aku tak boleh terima cara dia...
langsung tak boleh terima..
tpi moga Allah merahmatinya.. dan mengampunkan dosa dia..
n aku pun sedar atas kesilapan aku..
hmm.. moga Allah memaafkan dosa hambanya yang kerdil ni..
sebab manusia pasti melakukan kesilapan.. sebab.. kita bukannya sempurna..
tpi biarlah kesilapan lama itu mengajar kita.. untuk jadi lebih baik..
kan2.. :)
k lah.. dah lepaskan kemarahan yang ada dalam hati ni..
moga lepas ni.. hidup lebih tenang..
insya Allah.. :)
tpi aku tak kan MENGALAH mcm tu jelah! :P
hahahahaha.

.

-salam sayang sya_syi-

Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan