| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
terima kasih atas segalanya...
Friday, August 5, 2011 | 3:05 PM | 0 Talking ♥
Assalamualaikum...
hmm biarlah esok lebih baik dari hari ni...
dan hari ini adalah lebih baik dari semalam..
mungkin ada hikmah apa yang terjadi semalam..
bagaikan ditampar oleh diri sendiri...
ye.. terima kasih.. ke atas seseorang membuatkan aku
ada impian nak berubah..
ya berubah.. menjadi orang yang lebih matang
atas segala keputusan...
aku tak mampu membalas segala jasa dia..
terima kasih banyak-banyak..
and biarlah apa yang berlaku semalam.. sebagai cabaran aku
untuk berjaya.. seperti apa yang mak aku nak..
aku kena.. study smart sekarang ni..
sebab masa semakin singkat untuk aku kejar waktu yang akan datang...
moga segala urusan aku dipermudahkan oleh Allah... aku
kena betul-betul BERUBAH.. untuk masa depan aku juga.
so terima kasih lah kat orang tu.. :)
dan
moga dia.. berjaya menjadi apa yang dia impikan..
dan moga dia... di kurniakan kebahagian dalam hidup dia bersama orang yang dia sayang...
dan dilindungi Allah..

(segala jasa baik kau aku tak kan lupa)

hujan seperti memahami situasi.. :)

-salam sayang sya_syi-


Older PostNewer Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan