| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Cuti panjang yang dinantikan..
Sunday, December 11, 2011 | 2:10 PM | 0 Talking ♥
Assalamualaikum..
dah lama tak update blog ni...
semuanya gara-gara masa depan yang bahagia..
kini.. sudah hampir 2 minggu aku tamat peperiksaan besar..
~SPM~
bermula lah sebuah kehidupan yang amat mencabar..
segala-galanya.. akan berubah setelah tamatnya persekolahan..
time ni lah nak fikir tentang kerja.. tentang cita-cita..
tentang kehidupan sebagai wanita yang perlu tahu selok belok tentang masakan...
=_=" MASAKAN..
huhuhu.. itulah perkataan yg paling aku geruni..
jadi aku telah mengambil keputusan untuk
tinggal di rumah makcik yang terletak di muar..
semua ini hanya lah untuk belajar masak..
kenapa x belajar dgn mak??
sebab... mak aku sibuk berkerja..
jadi tak nak lah penatkan dia lak.. kena ajar aku masak lepas
balik kerja..
jadi keputusan yang aku ambil. benar-benar memuaskan hati aku sendiri..
walaupun keluarga ku di kuala lumpur itu.. terlalu rindu kan aku..
namun dengan hati yang cekal.. aku perlu habiskan..
segala pengalaman yang sangat berharga ini..
untuk dipelajari..
walau SPM dah habis... ini tak bermakna.. sesi pembelajaran akan habis juga..
tak syoklah macam tu kn...!
:D
(terasa ayat macam agak terlebih formal... huhuhu...)

-salam sayang sya_syi-


Older Post
♥ The Writers ♥

syaza wadhihah | seventeen | proud to be me :)



♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan